The court was told that Stewart used a machete to beat the youngster causing cuts all over his body.
Stewart confessed to using the machete to hit the child on his buttocks but denied that she hit him all over.
“Your Honour, is pure trouble him a give me inna di comm-unity and him parents dem nah do nothing when mi tell dem bout him, she told Resident Magistrate Judith Pusey. “Him thief mi hog, when dem send him come a shop come buy coal, him thief mi coal and all bruck inna mi shop. Wen mi hold him he didn’t have on any shirt, so I slap him two times with the machete on his bottom.”
The young complainant said, “Miss, she lick mi because she say mi did a point on her when she and her niece a talk, but a she tell mi bout mi mada and mi tell her back. She say she nuh like me and mi nuh like her either.”
RM Pusey asked the accused, “So, how you nuh lick him on him skin and him wasn’t wearing any shirt?”
Stewart told the court that she had no intention of hurting the child.
She was subsequently fined and a fingerprint order made.
- Deputies: Woman swings machete at daughter-in-law (naplesnews.com)
- Man fined for pinching 6-y-o (cbcburke9.wordpress.com)
- Father’s Machete (Excerpt from Skeletons of the Past, Memories of the Future: A collection of writings and illustrations based on events from the Rwandan Genocide) (jeaproductions.wordpress.com)
- Man accused of threatening woman, child with machete (naplesnews.com)
- Hartford: Man Wields Machete During Argument (foxct.com)
- Field Trip (travelingtruebees.wordpress.com)
- Spirit Made Me Kill Woman’ (cbcburke9.wordpress.com)
- Victim of Castro State Security machete attack in Cuba speaks out (babalublog.com)
- Law and Order Gary: Woman attacked with machete (posttrib.suntimes.com)
- Machete Kills (cqpdigital.com)